1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΛΙΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ

ΛΑΪΚΗ-ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ

ΛΑΪΚΗ - ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ: ΓΙΑΓΙΑ ΚΑΙ ΕΓΓΟΝΗ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΑΓΙΚΗ ΣΤ1, ΣΤ2

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποτελεί συνέχεια του προγράμματος " ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ: ΕΚΦΡΑΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ" που υλοποιήθηκε την προηγούμενη χρονιά. Σκοπός των προγραμμάτων αυτών είναι να χρησιμοποιηθεί ο υπολογιστής δημιουργικά απο τα παιδιά και να λειτουργήσει σαν εργαλείο γνωριμίας τους με τον Ελληνικό Πολιτισμό. Για την παρουσίαση των έργων είχε δημιουργηθεί και η ακόλουθη ιστοσελίδα:

http://digiartschool.webnode.gr





Στόχοι του συγκεκριμένου προγράμματος επιπλέον είναι:

  1. Η γνωριμία των παιδιών με τις διάφορες μορφές Λαϊκής τέχνης (κέντημα, υφαντική, φορεσιά, αγγειοπλαστική, ξυλογλυπτική,ζωγραφική) και τι αυτή σημαίνει.
  2. Η δημιουργία έργων ψηφιακών, με έμπνευση τις διάφορες αυτές μορφές και τη χρήση ειδικού προγράμματος επεξεργασίας εικόνας και συγκεκριμένα του pixlr.
  3. Έμμεσος στόχος αλλά εξίσου σημαντικός, η επαφή των παιδιών με την ψηφιακή επεξεργασία εικόνας και η κατανόηση απο μέρους τους, του πόσο πρέπει να προστατεύουν τα προσωπικά τους δεδομένα όπως φωτογραφίες και video. Είναι πολύ ριψοκύνδηνο κάποιοι να έχουν δεδομένα μας που μπορούν να τα επεξεργαστούν και να μας εκθέσουν, πράγμα και το οποίο έγινε απόλυτα κατανοητό με την εμπειρία που απόκτησαν.

Πιο αναλυτικά τα έργα των παιδιών κινήθηκαν με τις ακόλουθες κατευθύνσεις:

ΚΕΝΤΗΜΑ ΚΑΙ ΥΦΑΝΤΙΚΗ:

 χρησιμοποίησαν παραδοσιακά μοτιβα και έπαιξαν με τα χρώματα και τα σχηματά   τους.

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΦΟΡΕΣΙΑ 1

Δημιούργησαν κορνίζες με παραδοσιακά μοτίβα και τοποθέτησαν μια παραδοσιακή φορεσιά μέσα.

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΦΟΡΕΣΙΑ 2

Επαιξαν με τα χρώματα απο διάφορες φορεσιές του τόπου μας.

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΑΓΓΕΙΟΠΛΑΣΤΙΚΗ

Ασχολήθηκαν με παραδοσιακά αγγεία και τους έδωσαν οπτικά  νέα διάσταση με τις επεξεργασίες τους.

Το πρόγραμμα βρίσκεται σε εξέλιξη και θα αναρτούνται και νέες εργασίες των παιδιών στην ιστοσελίδα που προαναφέραμε.

Λαμπροπούλου Αναστασία, εκπαιδευτικός ΤΠΕ, υπεύθυνη του προγράμματος



Αναστασία Λαμπροπούλου ΠΕ19 

Copyright © 2014.